Pogosta vprašanja

Na spletni trgovini All For You lahko izbirate med naslednjimi načini plačila: Plačilo po povzetju, Plačilo po predračunu in PayPal. Plačila s kreditno kartico se lahko poslužujete, kadar izberete način PayPal, saj vam le ta omogoča tovrstni način plačila.

Paket boste prejeli od dostavne službe Pošte Slovenije, ki je tudi uradni dostavljalec spletne trgovine All For You. Cena dostave je 3,90€ na paket. V kolikor je vrednost nakupa nad 30€, je poštnina brezplačna.

V spletni trgovini izberete izdelek, barvo in velikost izdelka in ga s klikom na gumb dodate v košarico.  S klikom na košarico ali na ikono vašega profila v spletni trgovini, se vam bo odprla stran s pregledom naročila izdelka. Izdelku lahko spremenite količino, jih izbrišete, v primeru da želite dodati nov izdelek, pa se lahko vrnete v želeno rubriko in izberete dodaten izdelek.  Ko je vaš izbor izdelkov zaključen, pri pregledu košarice pritisnite gumb za naslednji korak in na naslednjem koraku izberete način dostave in plačila, pri čemer izpolnite vsa obvezna polja. Po vnosu vseh podatkov s  klikom na gumb potrdite naročilo. V nekaj minutah boste na vaš elektronski naslov, ki ste ga zabeležili ob prijavi, prejeli pošto s pregledom naročila.

V kolikor ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočila, naročila ni mogoče več spreminjati. V kolikor smatrate, da je prišlo do napake ali ste si morda premislili in bi želeli zamenjati, odstraniti ali dodati izdelke k vašemu naročilu, nas lahko kontaktirate po elektronski pošti na infoallforyou.si ali po telefonu na 064179566, nato bomo izpeljali postopek preklic naročila.

Lahko se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato prosim to preverite. V kolikor ga ne najdete, je možnost tudi, da ste vpisali napačen e-mail (se tudi lahko zgodi). Vedno pa nas lahko kontaktirate preko e-maila info@allforyou.si ali telefonske številke 064179566 (delavniki med 9:00 in17:00).

V potrditvenem e-mailu imate vse podatke, v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu. Za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.

Ne, naročeno vam lahko pošljemo, ko prejmemo nakazilo na naš TRR. Nakazila preverimo večkrat dnevno, običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu. V primeru nakazila preko pošte pa lahko nakazilo prispe na naš TRR šele naslednji dan.

Vsa naročila, oddana do 10. ure bodo pri tebi praviloma že naslednji delovni dan. Naročila oddana po 10. uri pa bodo pri tebi najkasneje v roku dveh delovnih dni. V kolikor bi se nam karkoli zalomilo ali bi zmanjkalo artikla te čim prej obvestimo.

V primeru, da izberete način plačila po povzetju (ob dostavi) in izdelek še ni bil odposlan, lahko naročilo brez težav prekličete, tako da nas v čim krajšem možnem času obvestite preko elektronske pošte info@allforyou.si ali telefona 064179566 (delavniki med 9:00 do 17:00). V primeru, da je plačana pošiljka že odposlana in jo kasneje zavrnete, nastanejo stroški dostave, ki pa so vaša terjatev. To pomeni, da plačate strošek poštnine. V tem primeru se vam izstavi dobropis z odbitkom zneska dostave.

Če mate težave pri naročanju nam to prosim sporočite na e-mail info@allforyou.si ali telefona 064179566 (delavniki med 9:00 do 17:00), da čim hitreje rešimo težavo in uredimo naročilo.

Za naročila po telefonu smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 9.00 do 17.00 na 064179566. Oglasil se vam bo Uroš ali Natalija

Izdelek lahko vrnete najkasneje v roku 7 dni od poslanega sporočila na mail infona naslov

ALLFORYOU Uroš Brundič s.p

Dravinjska cesta 77, 2319 Poljčane

Potrošnik mora vrniti prodajalcu izdelek  ki je nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel pokvarjen. Edini strošek, ki bremeni potrošnika je strošek vračila artikla( računa se po ceniku Pošte slovenije).

Prosimo vas, da nam pošljete e-mail na info@allforyou.si, s čim več podatki o poškodovanem delu, da vam čimprej pošljemo novega in uredimo problem z dostavno službo. Nujno je potrebno poslati tudi sliko poškodovanega artikla in podrobno razlago kaj se z izdelkom dogaja.

Za garancijo izdelkov so odgovorni proizvajalci. Pogoji uporabe pri garanciji izdelkov se razlikujejo med proizvajalci in so podrobno opisani na garancijskem listu ali na računu. Možno je da izdelek nima garancije ali pa podatek o tem ni znan. Garancija se upošteva ob predloženem računu.

Spletno mesto Allforyou.si uporablja piškotke za boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni trgovini soglašate z uporabo piškotkov.